Sunday 22 May 2011

suara hati ku

perjalanan hidupku bukan mudahaku perlu melalui segalaliku-liku
 hidup yang penuh dengan pahit dan manis.namun aku tidak
pernah menyesalberpijak di bumi yang nyata inikerana aku
tahu setiap apayang aku lalui akan mengajaraku tentang erti
sebuah kehidupan.orang gembira bila melihataku senyum dan
tertawa tapidi sebalik kedukaan ku tiada siapa yang tahu.
"cinta"aku boleh katakan cinta itu indahnamun bukan semua
 cintaakan berkekalan seperti yangdi harapkan oleh semua
pasangankekasih. tapi saya percaya apabila pasangan
saling percayatidak berlaku curang maka hubungan itu
akan kekal abadi. Tapi semestinya cinta kepada Tuhan
 adalah cinta abadi.kerana dia tidak pernah meninggalkan kita.
aku sangat bersyukur sebabTuhan telah memberi akuseorang
lelaki yang cukup bermaknadalam hiup ku. dia lelaki yanglain
dari yang lain. terima kasih kekasih hati ku slay kerana
 hadir dalam hidupku.aku hanya wanita biasayang lembut hatinya..j
ika aku pernah buatkesilapan maafkan aku.terima kasih kepada
 semuakawan-kawan yang telah menerima diri ini seadanya.
~ saya sayang kawan-kawan saya.~

1 comment: